top of page

השכרת משרדים באזור המרכז?

מדינת ישראל הינה מדינה קטנה שלא התברכה בשטחים גדולים במיוחד הן למגורים והן לעסקים. מכאן שרוב הפעילות העסקית ורוב תושבי המדינה מתגוררים באזור קטן יחסית המכונה בפי כל אזור המרכז. אזור המרכז אינו רק שם אלא הוא באמת המרכז העסקי של המדינה ומהווה את לב המדינה. כל אדם יודע כי במרכז הכל קורה ואם אתה לא שם אתה לא קיים.


מה הבעיה שנוצרת ממצב זה?

הבעיה היא מוכרת לכל ומופיעה חדשות לבקרים בכל ערוץ תקשורת אפשרית, הלוא היא עליית מחירי הדיור והשכירות למגורים. גם העולם העסקי חווה עליית מחירים וכך נוצר מצב ששוק השכרת המשרדים באזור המרכז חווה גם הוא עליית מחירים. השכרת משרדים באזור המרכז הפכה להיות משימה לא פשוטה, עם זאת היא אפשרית וכאמור מהווה כמעט חובה בשוק העסקי בארץ. מכיוון שרוב האנשים מתגוררים במרכז הרי ששוק העובדים ושוק הספקים והלקוחות מרוכז ברובו במרכז, על כן השכרת משרדים במרכז היא כמעט חובה. אמנם היצע השכרת המשרדים במרכז אינה כה רחבה אך היא לא בלתי אפשרית.


השכרת המשרדים במרכז הכיצד?

השכרת המשרדים במרכז דורשת מאיתנו בראש ובראשונה להגדיר את צרכנו ויכולתנו באופן המיטבי ביותר. השכרת המשרדים במרכז אינו דבר שניתן לשלוף מהכובע להחליט עליו ללא כל מחשבה והגדרה נכונה. השכרת המשרדים במרכז דורשת שנחליט איזה שטח של משרד אנו רוצים ומהו התקציב העומד לרשותנו בשביל לבצע את ההשכרה. עלינו להחליט על המיקום המדויק של המשרד ולחשוב על היתרונות והחסרונות של השכרת המשרדים במרכז. אכן, השכרת המשרדים במרכז נפוצה מאוד אך מכיוון שישנם גם הרבה משכירים הרי שישנם לעתים תקופות בשוק שדווקא מחירי השכירות יורדים. על כן אין זה נכון תמיד לומר כי השכרת משרדים במרכז משמעה הוצאה כספית גדולה יותר מהשכרת נכסים במקומות אחרים במדינה.


השכרת משרדים במרכז דורשת הגדרה סדורה של מטרת העסק, של מאפייניו ושל דרישותיו הייחודיות. הגדרה זו נדרשת בכדי שלא יחולו בזבוזי משאבים ובכדי שהחברה לא תצטרך לבצע מעבר תכוף נוסף תוך זמן קצר. כידוע מעבר עסקי של חברה יכול להיות מלווה בהפסדים גדולים לעסק וסיכון עסקי רב, על כן השכרת המשרדים במרכז ככל השכרת משרדים נדרשת להיות מסודרת וסדורה ולא להיעשות כלאחר יד. השכרת הנכסים במרכז דורשת לעתים לפנות לבעל מקצוע כגון משרד תיווך, פנייה זו תבטיח בטווח הארוך חיסכון כספי לעסק ותמנע ממנהליו "כאבי ראש" מיותרים ותיתן להם את האפשרות להתרכז בניהול העסק בלבד.


כפי שראינו השכרת המשרדים במרכז אינה דומה לכל השכרה רגילה, בין של דירת מגורים ובין של משרד באזור אחר, על כן עלינו לבחון היטב את אפשרויות הבחירה העומדות לפנינו ולמקסם אפשרויות אלו לתועלת החברה שלנו.


יצירת קשר דרך וואטסאפ
bottom of page