top of page

מה ההבדל בין משרד לבית למגורים להשקעה?

זוגות רבים בוחרים להשקיע את מיטבם כספם בקניית בית גם כאשר הדבר כרוך בתשלום משכנתה המייקרת את הקנייה. מחקרים מעידים כי לעתים קרובות דווקא שכירת הבית משתלמת יותר מן הבחינה הכלכלית אך עדיין רובנו נעדיף לקנות את הבית ולא לשכור אותו. הבית מהווה את מקום מבטחו של האדם והוא אינו רוצה לקחת סיכונים עתידיים או להיות תלוי בגורמים חיצוניים כאשר הדבר נוגע למשכנו הפרטי.


להבדיל מהבית הרי שהדבר נוגע למקום עבודתנו הרי שנכון וברור שנקבל את ההחלטה הכלכלית הנכונה והיא לשכור משרד, החלטה זו נכונה בהרבה כאשר מדובר במשרד קטן. משרדים קטנים להשכרה מהווים את אחד ההשקעות היעילות ביותר מן הבחינה הכלכלית ואת אחד מהבחירות החכמות ביותר לעסק קטן.


משרדים קטנים להשכרה ניתן למצוא במגוון מקומות, בין אם במרכזי ערים ובין אם בפרבריה, בין אם בכפר ובין אם בעיר. עלינו להחליט היכן אנו רוצים להקים או להפעיל את עסקנו ובהתאם לכך לשכור ממשרד קטן להשכרה. בנוסף לא ניתן לומר כי ישנו גודל קבוע למשרד קטן להשכרה אך סקר שוק קצר ייתן לנו את המידע הטוב ביותר איזה משרד קטן להשכרה הוא הטוב ביותר בשבילנו. למעשה ניתן לומר כי כשנראה אותו נדע כי זה המשרד הקטן להשכרה שמתאים לנו.


מה הן יתרונות המשרדים הקטנים להשכרה?

משרדים קטנים להשכרה מהווים את הפיתרון המושלם לעסק הרוצה לחסוך בעלויות תפעוליות ועדיין לשמור על גמישות ניהולית. בנוסף, משרדים קטנים להשכרה הינם למעשה חיסכון בהוצאות מכיוון שאין בזבוז משאבים מיותר על שטח שאיננו רוצים. יש לזכור גם כי משרדים קטנים להשכרה מאפשרים לנו שליטה נוחה וטובה בהרבה על צוות העובדים. משרדים קטנים להשכרה מעניקים לעסק הקטן את הערך המוסף שהוא כה זקוק לו בכדי להצליח לשרוד בעולם התחרותי. ההוצאות התפעוליות של משרדים קטנים להשכרה נמוכות בהרבה, כך לדוגמא אנו חוסכים בתשלומי הארנונה, מקצצים את התשלומים לצוותי התחזוקה ומורידים בעלויות החשמל והמים של המקום.


כמובן שהיתרון הגדול ביותר של משרדים קטנים להשכרה הוא שתשלומי השכירות שלהם נמוכים בהרבה ממשרדים גדולים. כך העסק בעקבות ההתקשרות עם המשרד הקטן ששכר משאיר מקום להשקעה גדולה והכרחית בתחומים אחרים שבהם הוא חפץ. משרד קטן להשכרה מאפשר לעסק לנהל את ענייניו החשבוניים בחוכמה רבה יותר ובקלות ללא צורך לחשוב על כל שקל ושקל שמוציאים.


משרדים קטנים להשכרה מחזיקים יתרון נוסף בכך שהם מחזקים את התרבות הארגונית במשרד ומאפשרים לעובדים להתוודע ביתר קלות אחד לשני. משרד קטן להשכרה מעניק לעובדינו את התחושה של בית ושל מקום שכיף לבוא לעבוד בו, כך אנו מרוויחים מכל העולמות גם מהצד החשבונאי והמימוני וגם מצד ההתנהגות הארגונית במשרד. אכן, משרד קטן להשכרה הוא הפיתרון המושלם לעסקים רבים.

יצירת קשר דרך וואטסאפ
bottom of page